Pytania i odpowiedzi

Nie. Umowę możemy podpisać na czas nieokreślony (z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia) lub na konkretną liczbę miesięcy.

Przy jednorazowych wypożyczeniach (np. na kilka dni) obowiązuje cena, jak za cały miesiąc (nie dotyczy perkusji oraz nagłośnienia).

Każda osoba pełnoletnia.

Oczywiście. Należy poinformować nas o przedłużeniu oraz dokonać opłaty za kolejny miesiąc.

Prosimy o kontakt, postaramy się pomóc :).

Tak, staramy się wyposażyć instrumenty we wszystkie niezbędne akcesoria, np. stroiki, tunery, kable, paski, oliwki itp.

Za pierwszy miesiąc opłata następuje przy odbiorze instrumentu. Przyjmujemy płatności kartą płatniczą lub gotówką. Płatność za kolejne miesiące odbywa się przelewem bankowym. Numer konta do wpłat: 87249000050000453078514390.

Nie ma sprawy. W razie potrzeby wystawiamy fakturę.

Nie. Miesiąc rozliczeniowy liczymy od dnia podpisania umowy. W przypadku wysyłki – od dnia otrzymania instrumentu.

Oczywiście 🙂 Zapraszamy do kontaktu.

Należy umówić się na oddanie instrumentu i przywieźć instrument do biura wypożyczalni. W przypadku wysyłki prosimy o zwrot poprzez firmę kurierską na adres wypożyczalni.

Z każdej sytuacji jest wyjście 🙂 Przy prawidłowej eksploatacji klient nie ponosi odpowiedzialności za niewielkie zarysowania lub zabrudzenia. W przypadku poważniejszych uszkodzeń, np. zalanie, złamanie, pęknięcie, zgubienie lub kradzież instrumentu, klient ponosi koszt naprawy lub zobowiązany jest do zwrotu wartości instrumentu określonej w umowie.