Pytania i odpowiedzi
Czy muszę od razu określić długość wypożyczenia?
Nie. Umowę możemy podpisać na czas nieokreślony (z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia) lub na konkretną liczbę miesięcy.
Jaki jest najkrótszy okres wypożyczenia?
Przy jednorazowych wypożyczeniach (np. na kilka dni) obowiązuje cena, jak za cały miesiąc (nie dotyczy perkusji oraz nagłośnienia).
Kto może wypożyczyć instrument?
Każda osoba pełnoletnia.
Czy mogę przedłużyć umowę?
Oczywiście. Należy poinformować nas o przedłużeniu oraz dokonać opłaty za kolejny miesiąc.
Nie znalazłem na stronie instrumentu, który chciałbym wypożyczyć.
Prosimy o kontakt, postaramy się pomóc :).
Czy do instrumentów są dołączone akcesoria?
Tak, staramy się wyposażyć instrumenty we wszystkie niezbędne akcesoria, np. stroiki, tunery, kable, paski, oliwki itp.
Jak mogę zapłacić za wypożyczenie?
Za pierwszy miesiąc opłata następuje przy odbiorze instrumentu. Przyjmujemy płatności kartą płatniczą lub gotówką. Płatność za kolejne miesiące odbywa się przelewem bankowym. Numer konta do wpłat: 87249000050000453078514390.
Prowadzę firmę i potrzebuję fakturę za wypożyczenie.
Nie ma sprawy. W razie potrzeby wystawiamy fakturę.
Czy wypożyczenie musi rozpocząć się na początku miesiąca?
Nie. Miesiąc rozliczeniowy liczymy od dnia podpisania umowy. W przypadku wysyłki – od dnia otrzymania instrumentu.
Czy przy dłuższym wypożyczeniu mogę liczyć na rabat?
Oczywiście 🙂 Zapraszamy do kontaktu.
Jak mogę zwrócić instrument?
Należy umówić się na oddanie instrumentu i przywieźć instrument do biura wypożyczalni. W przypadku wysyłki prosimy o zwrot poprzez firmę kurierską na adres wypożyczalni.
Co jeśli uszkodzę instrument?
Z każdej sytuacji jest wyjście 🙂 Przy prawidłowej eksploatacji klient nie ponosi odpowiedzialności za niewielkie zarysowania lub zabrudzenia. W przypadku poważniejszych uszkodzeń, np. zalanie, złamanie, pęknięcie, zgubienie lub kradzież instrumentu, klient ponosi koszt naprawy lub zobowiązany jest do zwrotu wartości instrumentu określonej w umowie.